Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu www.pohrebnisluzbanonstop.cz

SLUŽBY NONSTOP s.r.o.
se sídlem Holečkova 875/55, Smíchov, 150 00 Praha 5
IČ: 24804011; DIČ: CZ24804011
Tel.: 800 12 12 11; E-mail: info@pohrebnisluzbanonstop.cz

(dále jen „prodávající“)

 1. Všeobecná ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky platí pro internetový obchod www.pohrebnisluzbanonstop.cz (dále jen „Internetový obchod“) a dále vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, a kupujícího, které vznikají na základě smlouvy uzavírané mezi těmito smluvními stranami, jejíž jsou nedílnou součástí.

1.2. Zbožím se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí: zboží nabízené k prodeji dodavatelem prostřednictvím internetových stránek, které je převážně zbožím pohřební povahy, jako jsou urny, včetně výrobků na zakázku (např. pietní šperky nebo památeční sklo).

1.3. Uzavřením smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi a zároveň souhlasí s reklamačním řádem, který je součástí těchto obchodních podmínek.

1.4. Prodávající archivuje uzavřenou smlouvu a zpřístupňuje údaje v ní obsažené dalším osobám v nezbytném rozsahu pouze za účelem jejího plnění. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím pro účely realizace práv a povinností vyplývajících z uzavřené smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. 

1.5. Uzavřením smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu vznikne povinnost předmět koupě převzít a zaplatit předem za poskytnuté plnění prodávajícímu dohodnutou cenu, včetně balného a dopravného. 

1.6. Smlouva vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací) zaslanou kupujícímu prodávajícím na uvedenou adresu elektronické pošty po zaplacení celkové ceny objednaného zboží.

2. Práva a povinnosti smluvních stran

2.1. Uzavřením smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a  kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za poskytnuté plnění prodávajícímu dohodnutou cenu, včetně balného a dopravného.

2.2. Kupující, který objednal zakázkovou výrobu zboží s využitím popela zesnulého, může zvolit některý z nabízených způsobů předání popela prodávajícímu. Při předání popela kupujícím na vybranou pobočku prodávajícího převezme prodávající popel pouze během své provozní doby, ledaže by jiný čas převzetí výslovně dohodl s kupujícím. 

2.3. Kupující nabývá vlastnictví k dodanému předmětu smlouvy – zboží – okamžikem jeho převzetí.

2.4. Situace neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí platným právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen "Občanský zákoník"). Pokud smlouvu uzavírá konečný spotřebitel, použije se rovněž zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění.

2.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající neodpovídá za chyby vzniklé v důsledku zásahu třetí strany do internetových stránek nebo v důsledku nesprávného používání internetových stránek.

2.6. Kupující souhlasí s použitím komunikačním prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé každé ze stran při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy si hradí každá strana sama.

3. Platební podmínky a dodání zboží

3.1. Prodávající se zavazuje, že kupujícímu dodá zboží bez vady v souladu s platným právním řádem České republiky, a to na adresu uvedenou v elektronické objednávce. Kupující je povinen si v místě dodání zboží vyzvednout během provozní doby prodávajícího. Kupující se zavazuje převzít zboží nejpozději poslední den dodací lhůty. V případě nepřevzetí zboží ve stanovené lhůtě kupujícím přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží a nebude brán zřetel na vady spojené s uskladněním zboží nebo jakoukoliv manipulací s ním. Takovéto vady nebude možné reklamovat. Nevyzvedne-li si kupující zboží ve lhůtě pro jeho dodání, bude mu zaslána výzva (emailem, SMS, dopisem) s dodatečnou lhůtou k jeho vyzvednutí v délce 30 dní. Pokud si kupující zboží nevyzvedne ani v takto stanovené dodatečné lhůtě, prodávající zboží uskladní na náklady a odpovědnost kupujícího a bude jej skladovat ve své provozovně, kde bude mít kupující stále možnost si zboží vyzvednout. Avšak počínaje třicátým dnem po zaslání výzvy s dodatečnou lhůtou k vyzvednutí zboží, má prodávající právo kupujícímu účtovat skladovací náklady ve výši 50 Kč/den. Po jednom roce skladování, nebo pokud výše skladovacích nákladů přesáhne cenu zboží, podle toho, co nastane dříve, má prodávající právo zboží zlikvidovat a kupujícímu vedle skladného naúčtovat také dodatečné náklady spojené s likvidací zboží.

3.2. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé dojednané ceny za zboží před odesláním zboží kupujícímu. Kupující uhradí bankovním převodem cenu ve 100% výši, na kterou bude vystaven zálohový list. 

3.3. Kupující je povinen uhradit prodávajícímu společně s dojednanou cenou také náklady spojené s balením a dodáním zboží nebo jiné s plněním související náklady. Balné a dopravné u zásilek dodávaných přepravní službou je uvedeno v rekapitulaci objednávky.

3.4. Objednané zboží bude dodáno na adresu kanceláře pohřební služby prodávajícího, dle výběru zákazníka, uvedenou v elektronické objednávce. 

3.5. Prodávající se zavazuje, že kupujícímu dodá zboží bez vady v co nejkratším termínu, obvykle do 3 týdnů po uzavření smlouvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, resp. v akceptaci objednávky nebude uveden jiný termín, tak nejpozději do 30 pracovních dní od akceptace objednávky. 

3.6. V případě produktů vyráběných na zakázku je dodací lhůta delší, zpravidla 4 – 6 týdnů, o čemž bude kupující bezodkladně vyrozuměn. 

4. Odstoupení od smlouvy

4.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 odst. d) Občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího (zakázková výroba).

4.2. Nejedná-li se o případ uvedený v bodě 4.1 má kupující, který je spotřebitelem dle ustanovení § 1829 Občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy kupujícím musí být prokazatelně doručeno prodávajícímu do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu prodávajícího uvedenou ve faktuře či na adresu elektronické pošty prodávajícího nebo jiným jednoznačným způsobem. Pro odstoupení od smlouvy může kupující - spotřebitel využít vzorový formulář. Prodávající potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.

4.3. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1831 Občanského zákoníku je povinen zaslat nebo předat prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. 

4.4. Kupující v případě odstoupení od smlouvy nese náklady spojené s vrácením zboží poštovní cestou. Nemůže-li být zboží pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou, je výše nákladů spojených s vráceném zboží prodávajícímu omezeno 50% kupní seny zboží. Zboží zaslané zpět formou dobírky nebude prodávajícím přijato.

4.5. V případě oprávněného odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Prodávající je oprávněn provést ve lhůtě 10 dnů od vrácení zboží kupujícím přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zda vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno či opotřebeno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody.

4.6. Kupující je povinen zboží vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a v hodnotě, v jakém zboží převzal. Prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) vrátí kupujícímu do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.

4.7. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Pokud kupující vrátí zboží poškozené, je prodávající oprávněn nárok na náhradu škody vzniklé na zboží jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5. Práva z vadného plnění (viz Reklamační řád)

5.1 Prodávající odpovídá za to, že odeslané zboží při odeslání či převzetí nemá vady.  Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  3. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  4. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

5. 2 Faktura slouží jako dodací i záruční list. Po doručení zásilky (balíku) přepravní službou, je kupující povinen balík pozorně prohlédnout, zda není někde viditelně poškozen, poté ihned balík otevřít a zkontrolovat, zda zboží uvnitř není poškozeno. To vše je nutné udělat ještě před podpisem převzetí. Pokud bude poškozen balík nebo zboží, je třeba to ihned napsat přepravci do jeho dokumentů o předání. V případě, že je poškozen balík, ale zboží je v pořádku, je nezbytné tuto skutečnost napsat přepravci do dokumentů, ale zboží může kupující převzít. V případě, že je poškozeno zboží uvnitř balíku, kupující odmítne balík převzít. Pokud tak neučiní a poškozené zboží či zboží nezkontrolované převezme, vystavuje se riziku, že přepravce či prodávající neuznají reklamaci jako oprávněnou.

5.3 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 Občanského zákoníku).

5.4 Kupující je povinen bez zbytečného odkladu prodávajícího písemně informovat o případných závadách a nedostatcích zboží poté, co je zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl.Reklamaci kupující uplatní na adrese sídla prodávajícího uvedené shora, v místě podnikání či v provozovně prodávajícího. Prodávající doporučuje kupujícímu prodávajícího o uplatňované reklamaci informovat předem telefonicky, e-mailem či písemně. Prodávající při zasílání doporučuje zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Pro usnadnění a zrychlení vyřízení reklamace je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

5.5 Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, jde-li o vady zboží, které byly způsobeny dopravou zboží prováděnou kupujícím nebo neodbornou manipulací prováděnou kupujícím, nebo nevhodným používáním či skladováním zboží.  Práva z vadného plnění kupujícímu dále nenáleží, pokud o vadě před převzetí zboží věděl nebo musel vědět, dále pokud kupující vadu sám způsobil, zejména tím, že nebo jednal v rozporu s kupní smlouvou, těmito obchodními podmínkami nebo pokyny prodávajícího týkající se zboží.

5.6 Právo z vadného plnění se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným užíváním nebo ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací, úmyslným poškozením.

5.7 Kupující-spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí, kupující-jiný subjekt v době 6 měsíců od převzetí. Za okamžik uplatnění práva z vadného plnění se považuje okamžik, kdy byl prodávajícímu kupujícím oznámen výskyt vady a uplatněno právo z vadného plnění.

5.8 Projeví-li se vada v průběhu 6 (šesti) měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

5.9. Je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat

  1. opravy, nebo
  2. doplnění toho, co chybí, anebo
  3. přiměřené slevy z kupní ceny.

5.10. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může kupující

  1. odstoupit od kupní smlouvy, anebo
  2. se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny.

5.11. Nemá-li podle kupní smlouvy zboží náležité vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Je-li vadné plnění podstatným porušením kupní smlouvy, má kupující právo zejména na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady či na odstoupení od kupní smlouvy.

5.12. O uplatnění práva z vadného plnění vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení, jehož obsahem je datum uplatnění práva z vadného plnění, předmět reklamace a požadovaný způsob vyřízení reklamace.

5.13 Prodávající o reklamaci rozhoduje ihned, ve složitých případech do 3 (tří) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

5.14 Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Právo na úhradu těchto nákladů však musí kupující uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba uplatnit práva z vadného plnění.

5.15 Nad rámec zákonné záruční doby prodávající neposkytuje žádnou záruku za jakost.

6. GDPR

6.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016 679 (GDPR).

6.2. Kupující na základě těchto obchodních podmínek poskytuje prodávajícímu své osobní údaje nutné k uzavření a plnění smlouvy, tj. jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mail, příp. další a souhlasí s jejich zpracováním, jak je uvedeno v bodu 1.4 těchto obchodních podmínek.

6.3. Prodávající se zavazuje takto kupujícím poskytnuté osobní údaje nevyužívat k žádným jiným účelům.

7. Závěrečná ustanovení

7.1. Vyřizování dalších požadavků kupujícího zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@pohrebnisluzbanonstop.cz

7.2. Spotřebitel bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít smlouvu, zejména s osobami, které dříve podstatně porušily smlouvu (včetně všeobecných obchodních podmínek).

7.3. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den uzavření smlouvy. 

7.4. V případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách www.coi.cz. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

 

Created with Sketch.
cookie

Používáme cookies

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Nastavení cookies" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.

Souhlasíte s používáním cookies?

Ano, souhlasím Nesouhlasím Nastavení
close

Používáme cookies

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Nastavení cookies" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies. Souhlasíte s používáním cookies?

Nezbytné (technické)

Tyto cookies pomáhají s tím, aby byly webové stránky použitelné. Poskytují základní funkce jako je navigace na stránce nebo změna rozlišení prohlížeče dle velikosti vašeho zařízení. Bez těchto souborů nemůže web správně fungovat. Používáme krátkodobé (session cookie) – vymažou se z vašeho počítače po zavření prohlížeče.

Preferenční (funkcionální)

Preferenční soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se webová stránka chová nebo vypadá jako je váš preferovaný jazyk nebo region, ve kterém se nacházíte.

Statistické (výkonnostní)

Tyto soubory cookie pomáhají vlastníkům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami tím, že shromažďují a hlásí informace, často anonymně.

Reklamní

Reklamní soubory cookie se používají ke sledování návštěvníků a jejich chování. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a proto jsou hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

close

Cookies

Tento web používá soubory cookie a z hlediska zákona se jedná o osobní údaje. Správcem těchto osobních údajů jsou SLUŽBY NONSTOP s.r.o., Holečkova 875/55, 15000 Praha 5, IČ: 24804011 .

Další detailní informace o tom, jak nás můžete kontaktovat a jak zpracováváme osobní údaje (včetně cookies), se dozvíte v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který najdete na našem webu.

Obecně o cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou používat webové stránky k mnoha účelům, např. k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií nebo analýze návštěvnosti, některé slouží k tomu, aby si webová stránka pamatovala vaše preference. Tyto soubory se ukládají do vašeho zařízení (např. do počítače, tabletu nebo mobilního telefonu). Každá webová stránka může do vašeho prohlížeče odesílat své vlastní soubory cookies pouze v případě, pokud to umožňuje nastavení vašeho prohlížeče.

Zákon stanoví, že můžeme na vašem zařízení ukládat soubory cookie, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek (viz sekce Nezbytné cookies), a to bez vašeho souhlasu, na základě tzv. oprávněného zájmu. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme váš souhlas, jehož plný text najdete zde, a který můžete kdykoliv odvolat pomocí tohoto formuláře.

Druhy cookies

Cookies se dělí podle účelu, k jakému jsou využívány a ta takto:

Nezbytné (technické)

Tyto cookies pomáhají s tím, aby byly webové stránky použitelné. Poskytují základní funkce jako je navigace na stránce nebo změna rozlišení prohlížeče dle velikosti vašeho zařízení. Bez těchto souborů nemůže web správně fungovat.

Tyto cookies lze blokovat (zakázat), ale část stránek se vám nemusí zobrazovat správně, některé části dokonce nemusí fungovat. Návody pro nejčastěji používané prohlížeče najdete zde:

Preferenční (funkcionální)

Preferenční soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se webová stránka chová nebo vypadá jako je váš preferovaný jazyk nebo region, ve kterém se nacházíte.

Statistické (výkonnostní)

Tyto soubory cookie pomáhají vlastníkům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami tím, že shromažďují a hlásí informace, často anonymně.

Reklamní

Reklamní soubory cookie se používají ke sledování návštěvníků a jejich chování. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a proto jsou hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Seznam cookies

Na našem webu využíváme jak naše vlastní cookies, tak cookies třetích stran, jejichž vlastní zásady zpracování uvádíme zde:

Vypracovala advokátní kancelář Petráš Rezek

close

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Identifikace správce: SLUŽBY NONSTOP s.r.o., Holečkova 875/55, 15000 Praha 5, IČ: 24804011.

V souladu s ustanoveními Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 o ochraně fyzických osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „Nařízení“) souhlasím tímto s tím, aby výše uvedená společnost (dále jen „správce“) zpracovávala mnou poskytnuté osobní údaje (dále jen osobní údaje), a to:

  • cookies

pro účely:

  • statistické(1) (např. doba vaší návštěvy našich stránek, nejčastěji používaná část webu apod.)
  • preferenční (např. identifikace prohlížeče, jazykové nastavení apod.)
  • marketingové a reklamní (např. personalizace reklamy, statistika vyhledávání apod.)
  • ostatní (jiné nezařazené technické účely)

Souhlas je možno nastavit pro všechny (tlačítko Ano, souhlasím) nebo pouze pro některé účely (zaškrtnutím příslušné části), případně je možné zamítnout vše (tlačítko Nesouhlasím).

Při udělení souhlasu smarketingovými a preferenčními cookies může docházet k profilování.

Poskytnutí údajů k účelům zpracování dle tohoto souhlasu je dobrovolné.

Beru na vědomí, že mám právo:

  • požadovat přístup k mým osobním údajům,
  • požadovat opravu či výmaz mých osobních údajů,
  • požadovat omezení zpracování,
  • vznést námitku proti zpracování,
  • na přenositelnost osobních údajů,
  • podat stížnost proti zpracování osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Byl/a jsem poučen/a, že mám v souladu s Nařízením právo kdykoliv odvolat svůj souhlas odvolat pomocí tohoto odkazu.

Veškeré informace včetně možnosti výkonu svých práv, způsobu odvolání souhlasu a doby uložení jednotlivých cookies najdete v dokumentech Cookies a Zásady ochrany osobních údajů, které najdete na našem webu.

(1) Zpracování statistických cookies je naším oprávněným zájmem. Zaškrtnutím příslušné části zde můžete uplatnit námitku proti tomuto zpracování a zastavit jejich zpracování.